Real3D FlipBook WordPress Plugin

افزونه نمایشگر سه بعدی کتاب برای وردپرس

نمایش سه بعدی کتاب های دیجیتالی در وب سایت وردپرسی شما جذابیت آن را برای کاربران و خوانندگان بیشتر می کند به خصوص اگر ورق زدن کتاب دیجیتالی به صورت کاملا واقعی و سه بعدی باشد و شنیدن صدای آن نیز حسی فوق العاده و چندین برابر را برای کاربران و خوانندگان به وجود می آورد.

74dff6db59e4a7e9e948a6578c551d26

سرعت شگفت آور

افزونه نمایشگر سه بعدی کتاب مطابق با تکنولوژی های روز و استانداردهای کد نویسی در وردپرس ساخته شده است و بروزرسانی های آینده قابلیت های جدید به آن اضافه می شود!

کاملا کاربر پسندانه

این افزونه فلیپ بوک ها یا کتاب های شما را برای دستگاه های تلفن همراه و تبلت ریسپانسیو می کند. نفس راحتی بکشید و آرام باشید چون بازدیدکنندگان شما اکنون خوشحال هستند!

کاملاً قابل سفارشی

هر قسمت از کتاب های شما می تواند قابل سفارشی و شخصی سازی شود و به لطف افزونه قدرتمند نمایشگر سه بعدی کتاب می توانید به راحتی این کار را انجام دهید!

+ ۰
فروش موفق افزونه
۰
افزودنی پریمیوم و ویژه
۰
میانگین امتیازات افزونه
+ ۰
قابل استفاده در بینهایت سایت
برای مشاهده دقیق تر تمام صفحه پیش نمایش ها را باز کنید.

پیش نمایش های زنده از فلیپ بوک ها

👇👇👇

پیش نمایش حالت واقع گرایانه وب جی ال (webgl)


 

Shelf Wood

پیش نمایش حالت وب جی ال (webgl)


 

Shelf Wood

پیش نمایش حالت وب جی ال (webgl)


 

Shelf Wood

پیش نمایش حالت واقع گرایانه وب جی ال (webgl)


 

پیش نمایش حالت سه بعدی (۳D)


 

پیش نمایش حالت دو بعدی (۲D)


 

پیش نمایش حالت کشیدن به صورت افقی (swipe)


 

پیش نمایش حالت ساده به همراه حالت چپ به راست (simple)


 

استفاده آسان از افزونه

شما می توانید هر تعداد فلیپ بوک را برای وبسایت وردپرسی خود طراحی و آماده کنید و شخصی سازی های خود را نیز در حال اعمال کنید.

ساخت فلیپ بوک از PDF یا تصاویر

شما می توانید به صورت مستقیم کتاب سه بعدی را از فایل pdf بسازید. همچنین می توانید فلیپ بوک سه بعدی از تصاویر نیز بسازید.

بهینه شده برای موبایل

فلیپ بوک سه بعدی بر روی همه پلتفرم ها قابل استفاده است. در دسکتاپ, تبلت و موبایل به صورت کامل ریسپانسیو شده است.

حالت لایت باکس (پاپ آپ)

در این حالت شما می توانید نوشته، لینک یا تصویر را به عنوان لینک در هر قسمت از سایت خود قرار دهید که با کلیک بر روی آن فلیپ بوک به صورت لایت باکس نمایش داده شود.

کاملا قابل تنظیم و سفارشی سازی

فلیپ بوک خود را سفارشی سازی کنید می توانید. سرعت ورق زدن ، صدای ورق زدن ، ضخامت ورق، زاویه دوربین ، درخشندگی صفحات ، و سطح بزرگنمایی و دیگر موارد را تغییر دهید.

ساخته شده با اخرین تکنولوژی

فلیپ بوک سه بعدی از تکنولوژی WebGL استفاده می کند که باعث ایجاد حالت سه بعدی کاملا واقعی می شود . (WebGL (Web Graphics Library یک API جاوا اسکریپت است.

رابط کاربری کاملا سفارشی

این افزونه مناسب برای همه پوسته ها می باشد، شما می توانید رنگ منو ، رنگ دکمه ها ، شکل ، اندازه ، حاشیه را تغییر و دکمه های که لازم ندارید را مخفی کنید.

افزودنی قفسه کتاب

شما می توانید هر تعداد فلیپ بوک را برای وبسایت وردپرسی خود طراحی و آماده کنید و سپس با استفاده از افزودنی قفسه کتاب می توانید کتاب خانه خود را تشکیل دهید.

قیمتی منصفانه و ضمانت اورجینال افزونه

0